Re: ATI FIC-RADEON 9500PRO - Problem

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 22:34:17 MET DST

W artykule news:bkd2dr$n67$1_at_absinth.dialog.net.pl,
niejaki(a): *Karol Borsuk* z adresu <tau_at_poland.com> napisał(a):

> Witam,

Hej,

> Wymieniłem swojego FIC`a 9500 Pro na GigaCube 9600 Pro.
> Obraz w Oknie karty Aver Studio 303 jest tera bez żadnych pasków,
> jest po prostu świetny (był koszmarny).
> Internet dalej się zawieszał i zaczeło mnie to wkurzać, myśałem co to
> może by żeby jego uruchomienie
> zawieszało cały komputer, tylko reset na obudowie budził go ze snu.
> I wymysliłem, ta karta ma podwójny RamDAC w starej GeForce 2 był
> pojednyczny i tam wszystko było OK.
> Wyłaczyłem w ustawieniach Radeon 9600 secondary i internet uruchomił
> się bez problemu.

Kurczę, a może to samo trzeba było zrobić z R9500 Pro ??

> Nie wiem dokładnie (technicznie) dlaczego tak sie stało ale jest OK.
> Faktycznie teraz w 3DMarku 2003 wynik jest gorszy o parę klatek ale i
> tak jest nieźle a w dodatku

Kurczę, mam nadzieję, że nie wziąłeś tego GigaCube R9600 PRO LITE !!.
Zobacz, czy masz na pudełku nalepkę LITE !!. Jeśli tak, to zrobiłeś straszny
błąd !!. Ta karta ma dużo słabsze taktowanie pamięci niż normalne R9600 PRO.
Miałem ją również :(. Ale rzeczywiście na niej zakłóceń nie było.

http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/159

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                      mailto:krisso75_at_o2.pl