Re: samsung 959NF i pisk ???

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 20:28:25 MET DST

bylem i wymienilem na inna sztuke w sklepie porownalismy oba monitory i
wydawalo sie ze ten drugi nie ma tego pisku, ale teraz w domu okazuje sie ze
ciszy nie ma gdy przelacze go tryb czuwania i jest podobnie jak w tamtym
moze troche cichszy ale to dopiero ocenie podczas pierwszej nocy. Mieli
tylko 2 modele w sklepie i oba brzecza - dziwna sprawa...zastanawia mnie czy
ktos tu moglby sie pochwalic ze jego monitor Samsung 959NF w trybie czuwania
jest nadal idealnie cichy po 30min??

> jakiej rodzielczosci uzywasz? przy wiekszej rozdzielczosci biedzie wiecej
> bledow konwergencji widocznych (ja mam 1280x960).

moja jest 1024x768

> a na piszczenie jest jedna rada- wylaczac go calkowicie.
jo jo, nigdy w zyciu tego nie robilem z monitorem i mam nadzieje ze jak ten
pisk (brzeczenie) bedzie sie utrzymywac to przyzwyczaje sie!

sonic:)