Re: LCD

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 16:04:50 MET DST

> Wychodzi to często dopiero po paru latach

wiec na jakiej podstawie oceniasz ocecne modele? Chyba, ze zalozeniem jest,
ze skoro tak bylo to tak musi byc (??!!?? - a malo to firm bylo dobrych i ma
teraz buble i w druga strone)

> ustawić kontrast/jasność, poważne błędy geometrii czy zbieżności
> kolorów, brak ostrości - to dzwonki alarmowe dla monitora.

ale tu mowa chyba o CRT jak rozumiem ... w LCD rozregulowanie geometrii i
uszkodzenia pokretel sie chyba nie tycza ... ?!

> A co do jakości komponentów: mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że
> teoretycznie tak samo oznaczona część może być różnej klasy (związane
> jest to m.in. z bardziej lub mniej dokładną kontrolą jakości). To się
> przekłada także na różnice w cenach produktu końcowego.

Moim celem nie jest stawac okoniem hehe, ale np takie Lite-On'y - wszyscy
chwala a i do tego najtansze na rynku, wiec trudno wszystko wsadzac do 1
wora.

> BTW. Parę lat temu bywało tak, że na polski rynek, jako mniej
> wymagający, niektórzy producenci świadomie wysyłali gorsze partie swoich
> produktów. A nuż zła sława Belinei wzięła się dokładnie z tego powodu?

a to, ... a to to niestety Polska wlasnie ... smutne

Pozdrawiam