Re: samsung 959NF i pisk ???

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 12:37:23 MET DST

> nie wiem co robic, na pewno monitor lepszy jest od 15 ktora mialem
> wczesniej.
sprobuj im wcisnac, ze masz duze problemy z konwergencja w rogach, moze Ci
sprowadza nowy model, ktory bedzie mial mniejsze wady... potestujesz i
zdecydujesz. generalnie chyba te szajsungi tak po prostu maja - nie
posiadaja az tak precyzyjnej regulacji konwergencji (gora/dol lewo/prawo
ekranu) i z tego wynika rozjezdzanie sie kolorow - a i rowniez brak
ostrosci, widac to dobrze jak masz jakis tekst w rogu ekranu.
ale ogolem - jest to dobry monitor, ma wysokie odswiezanie itd...

jakiej rodzielczosci uzywasz? przy wiekszej rozdzielczosci biedzie wiecej
bledow konwergencji widocznych (ja mam 1280x960).
a na piszczenie jest jedna rada- wylaczac go calkowicie.