Re: samsung 959NF i pisk ???

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 16:16:21 MET DST

> mam ten monitor i jest to samo.
> po prostu wylaczam UPS-a na noc, a razem z nim monitor.
no ja mam tez uproszczone bo zasilanie monitora zawsze podlaczam do
komputera tak zeby wlaczac i wylaczac jednym przyciskiem.

> sprawdz tez konwergencje w rogach, u mnie jest tragiczna, nie wiem
dlaczego
> trego wczesniej nie reklamowalem....
sprawdzilem i u mnie tez nie jest najlepsza, jest tez chyba roznica w
ostrosci np. w rogach ma gorsza niz w centrum. Jednak te wszystkie wady
tylko widze w nokitest. Tak w normalnym uzytkowaniu az tak bardzo nie
przeszkadzaja, tylko ten pisk czy brzeczenie mnie troche moze wkurzac rano i
zastanawiam sie czy go reklamowac nawet nie wiem czy to dobry powod zeby mi
zwrocili kase lub wymienili na inny model z tym tez bylby problem gdyz w
moim miescie nie ma hurtowni i tego typu sprzet trzeba sprowadzac w poj.
sztukach.

nie wiem co robic, na pewno monitor lepszy jest od 15 ktora mialem
wczesniej.