Re: Problem z FIC ATI 9500 PRO

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 23:32:07 MET DST

W artykule news:bk7mff$6l5$1_at_absinth.dialog.net.pl,
niejaki(a): *Karol Borsuk* z adresu <tau_at_poland.com> napisał(a):

> Witam,

Witam...

> Mam problem z ta kartą graficzną FIC ATI 9500 PRO.
> Blokuje mi internet, komputer zawiesza sie po jego uruchomieniu .
> Tuner TV Aver studio 303 źle wyświetla obraz, są zakłócenia.
> Myślałem ze będę zadowolony z tej karty, a tu same problemy.
> Na starej karcie GeForce 2 Titanium wszystko jest w porządku, nie
> żadnych zawieszeń i zakłóceń na Aver TV studio 303.
> Proszę o jakieś informacje na temat tej karty, od jej użytkowników
> czy mają jakieś z nią problemy.

Jakiego rodzaju są te zakłócenia ?? Jak to wygląda. Opisz, bo też miałem
problemy z zakłóceniami. Objawiało się to poziomymi paskami latającymi w
poziomie. Pomogło podłączenie karty poprzez przejściówkę przez DVI.
Zakłócenia zniknęły.
Mam też problemy ze stabilnością systemu. Zwiechy przy korzystaniu ostrym z
kazy i emule. Występuje wtedy totalny freeze. Nie działa mysz, klawa, nic
dosłownie. Pozostaje tylko reset. Jak to wygląda u Ciebie ?? Jakie objawy i
czy masz tego samego rodzaju zwiechy ?

--
Pozdrawiam,
Krisso                                    mailto:krisso75_at_o2.pl