klawiatura i mysz chieftec

Autor: Glova (sebastian.glowacki_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 23:11:02 MET DST

Czesc

Czy ktos z szanownych grupowiczow uzywa lub zetknal sie z klawiaturami i
myszami Chieftec?
Planuje zakup ich czarnej obudowy i musze przyznac, ze ten komplet z ich
strony wyglada bardzo ciekawie: http://www.chieftec.pl/klawiatury.htm

A jak z uzywalnoscia? Niestety nie mam mozliwosci dotkniecia przed zakupem,
moge jedynie zamowic w sklepie, stad moja prosba o Wasze sugestie.

Dodam, ze jest to zestaw radiowy, a ja nie jestem szczegolnym zwolennikiem
tego typu rozwiazan. Chociaz jak pomysle o kuszacym braku kabli zaczynam sie
mocno zastanwiac :)

Pozdro
Glova