Re: Problem z FIC ATI 9500 PRO

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 09:19:49 MET DST

> Jakiego rodzaju są te zakłócenia ?? Jak to wygląda. Opisz, bo też miałem
> problemy z zakłóceniami. Objawiało się to poziomymi paskami latającymi w
> poziomie. Pomogło podłączenie karty poprzez przejściówkę przez DVI.
> Zakłócenia zniknęły.
> Mam też problemy ze stabilnością systemu. Zwiechy przy korzystaniu ostrym
> kazy i emule. Występuje wtedy totalny freeze. Nie działa mysz, klawa, nic
> dosłownie. Pozostaje tylko reset. Jak to wygląda u Ciebie ?? Jakie objawy
> czy masz tego samego rodzaju zwiechy ?
>

> --
> Pozdrawiam,
> [...]

Też są paski latajace ale lekko po przekątnej ekranu (w oknie karty TV
Aver). Spróbuję przez przejściówkę.
Internetu nie mogę uruchomić,od razu zawiesza system, próbowałem najnowszych
sterowników Catalyst 3.7 i nic się nie
poprawiło. Tak samo mam na Win98 i WinXP.
Teraz gdy to piszę podpiętą mam kartę GeForce 2 Titanium, wszystko działa
wyśmienicie.
Chciałem mieć lepiej...a jest wielka kicha.
Jakich używasz sterowników?
Pozdrawiam.
       Karol Borsuk