Problem z FIC ATI 9500 PRO

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:58:03 MET DST

           Witam,
Mam problem z ta kartą graficzną FIC ATI 9500 PRO.
Blokuje mi internet, komputer zawiesza sie po jego uruchomieniu .
Tuner TV Aver studio 303 źle wyświetla obraz, są zakłócenia.
Myślałem ze będę zadowolony z tej karty, a tu same problemy.
Na starej karcie GeForce 2 Titanium wszystko jest w porządku, nie żadnych
zawieszeń i zakłóceń na Aver TV studio 303.
Proszę o jakieś informacje na temat tej karty, od jej użytkowników czy mają
jakieś z nią problemy.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  Karol Borsuk