Re: prosze doradzcie mi co kupic - glosniki do kompa

Autor: Bastian Baltazar Buks (plastic_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 13:15:38 MET DST

> Miałem przyjemność słuchać każdego z tych zestawów. Bezapelacyjnie Koda
> wypada najlepiej. Powiedziałbym, że podnosi poprzeczkę o 2 klasy w górę w
> stosunku do konkurencji, którą tutaj wymieniłeś. Całkiem przyzwoicie brzmi
> również ten Tonsil, chociaż z tego co pamiętam, chyba brakowało w nim
> odrobiny "środka".

czytalem recenzje zestawu KODY i napisali tam, ze filmy dzialaja wysmienicie
zas muzyka srednio (pisza o jakiejs sredniej regulacji bassow na sub) i
klasyczna muzyka wychodzi dobrze zas nowoczesne rytmy raczej srednio(a
takiej slucham) dlatego pytam o opinie...

lubie miec mocny bass (na tych co mam teraz dtt2200 bass jest stlumiony i
skrzeczy strasznie) i chce by ladnie brzmial przy sluchaniu np. hiphopu czy
dancehall nie tlumiac nic srednich i niskich tonow...

jak ma sie ta KODA do muzyki np. szybkiej elektronicznej czy np. ciezkiego
rocka?

Ten tonsil wyglada lapien (zewnetrznie) nie wiem wlasnie jak z muzyka :(

> Zastanawia mnie tylko, co skłoniło cię do postawienia w szranki zestawów
> Creative i Logitech?

podobna cena... tego 550d wszedzie chwalili i czytalem komentarze osob
ktorzy sie przesiedli wlasnie z moich glosnikow na ten wyzszy i widzieli
ogromna roznice... logitecha tez chwalono... ale glownie podobna cena

 Przecież to kompletnie inna klasa - największe
> "zapchajdziury" rynku low-end. Zresztą nawet sam piszesz, że masz teraz
> Creativa. Chcesz wymienić go na jeszcze bardziej piszczącego i dudniącego
> przesterowanym basem większego "braciszka"? :))

dlatego pytam ;) by nie popelnic bledow... kto pyta nie bladzi :D
moj skrzeczy i znieksztalca dzwiek przy podkreceniu basu i regulacji
glosnosci... chce miec taki dzwiek(lub bliski podobienstwu) jak bym mial
normalnie aplituner z 5.1 + glosniki i jakis subwooferek aktywny(typu
kupowania z osobna)

Pozdrawiam,
Bastian.