Re: prosze doradzcie mi co kupic - glosniki do kompa

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 14:47:39 MET DST

Użytkownik "Bastian Baltazar Buks" <plastic_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> czytalem recenzje zestawu KODY i napisali tam, ze filmy dzialaja
wysmienicie
> zas muzyka srednio (pisza o jakiejs sredniej regulacji bassow na sub) i
> klasyczna muzyka wychodzi dobrze zas nowoczesne rytmy raczej srednio(a
> takiej slucham) dlatego pytam o opinie...
>
> lubie miec mocny bass (na tych co mam teraz dtt2200 bass jest stlumiony i
> skrzeczy strasznie) i chce by ladnie brzmial przy sluchaniu np. hiphopu
czy
> dancehall nie tlumiac nic srednich i niskich tonow...

> [...]

nie dowiesz sie dopuki nie posłuchasz, najlepiej w sklepie gdzie mają
wszystkie interesujące cie zestawy i najlepiej z jakiejś własnej, dobrze ci
znanej płytki audio (orginalnej albo kopii orginału a nie mp3, bo różnica
jest duża), opinie innych zawsze traktuj z przymrużeniem oka, każdy ma inny
gust a najważniejsze jest czy tobie sie dane brzmienie spodoba

Kup tonsile, przy okazji wesprzesz troche polski rodzimy przemysł ;-)
Pozdrawiam
Tomek