Re: prosze doradzcie mi co kupic - glosniki do kompa

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:13:53 MET DST

Użytkownik "Bastian Baltazar Buks" napisał:

> chce je zmienic na cos lepszego

> 1. tonsil proton
> 2. KODA AM933
> 3. Creative Labs MegaWorks THX 5.1 550
> logitech

Miałem przyjemność słuchać każdego z tych zestawów. Bezapelacyjnie Koda
wypada najlepiej. Powiedziałbym, że podnosi poprzeczkę o 2 klasy w górę w
stosunku do konkurencji, którą tutaj wymieniłeś. Całkiem przyzwoicie brzmi
również ten Tonsil, chociaż z tego co pamiętam, chyba brakowało w nim
odrobiny "środka".

Zastanawia mnie tylko, co skłoniło cię do postawienia w szranki zestawów
Creative i Logitech? Przecież to kompletnie inna klasa - największe
"zapchajdziury" rynku low-end. Zresztą nawet sam piszesz, że masz teraz
Creativa. Chcesz wymienić go na jeszcze bardziej piszczącego i dudniącego
przesterowanym basem większego "braciszka"? :)) IMO w ogóle nie powinieneś
sobie zawracać nimi głowy. Szkoda kasy na takie wynalazki.

--
Pozdrawiam,
Sniper