Poważny problem Z HDD

Autor: SamoDobro (samodobro_at_wytnij_topoczta.fm)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 08:13:12 MET DST

Witam.
mam dość poważny problem z dyskiem.
BŁAGAM o pomoc.
opiszę po kolei co się stało.
kupiłem nowy dysk, więc stary przełączyłem na slave i zacząłem na nowym
instalować system - win 98
podczas instalacji uruchomił się ScanDisc, który wykrył błąd w strukturze
plików na dysku D, kazałem mu to naprawić, potem znalazł jakieś zgubione
clustery w liczbie 7.342.xxx i zapytał, czy ma je zapisać, skasować, zrobić
kopię, czy anulować. kazałem mu je zapisać.
dalej instalacja poszła dobrze, a jak się uruchomił Windows, okazało się,
że nie widzi partycji na starym dysku. Partition Magiciem nie można nic
zrobić. Partition Magic widzi dysk, ale oznacza go jako "Unused"
błagam o pomoc - miałem na tym dysku pracę inżynierską - a jedyna
istniejąca kopia znajdowała się... także na tym dysku.
czy da się jakoś odzyskać dane?

miłego dnia życzy
SamoDobro