Re: Seagate U6 czy Samsung SV4002H?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 08:20:38 MET DST

Witam.
Exeman napisał:
> Bardzo prosze o wasze opinie, ktory dysk z 40-dziestek jest lepszy? U6
> podobno czesto padaja, a za to samsung nie jest chyba za populrna firma
> jesli chodzi o dysku.

Nie słyszałem ani czytałem o tym, że U6 często padają, więcej można
spotkać info o problemach z Baracudami.
Sam używam U6 od dwóch lat, nie jest to demon szybkości (5400
obrotów/min), ale jest za to cichy. Jak narazie bad sectorów na nim nie
ma (odpukać). Hałas może się troszkę zwiększył, ale to może być odczucie
po tym jak troszkę ściszyłem wiatraki (mniejsze napięcie) i teraz go
słychać przy mocnym mieleniu.
Co do samsungów, to po moich przejściach z DVD tej firmy omijam ją z
daleka :>
Poszukaj testów na sieci, porównaj wydajność, szybkość, czasy dostępu.
Poczekaj na opinie innych. Zwróć uwagę na to kto ile daje gwarancji.
Moim subiektywnym zdaniem U6. Choć ja bym się nie pchał dziś w dyski
5400 sprzed kilku lat :)

Pozdrawiam,
Wołek.

--