Re: Poważny problem Z HDD

Autor: Martti (mmrozinski_at_bezspamu.poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:52:36 MET DST

Użytkownik "SamoDobro" <samodobro_at_wytnij_topoczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam.
> mam dość poważny problem z dyskiem.
> BŁAGAM o pomoc.
> opiszę po kolei co się stało.
> kupiłem nowy dysk, więc stary przełączyłem na slave i zacząłem na nowym
> instalować system - win 98
[ciach]
wspolczuje
po pierwsze zadnych scandiskow
poszukaj w sieci programiku tiramisu
(nie mylic z pysznym deserem) firmy ontrack
w wersji odpowiedniej dla twojego FAT;a
na mozesz uruchomic go z dyskietki, lub innego dysku
i kazac najpierw przeskanowac, potem jak w NC skopiowac dane
wersja windowsowa czyli easy recovery nie jest moim zdaniem taka dobra
ale tez mozesz sprobowac, byle w trybach do odczytu, zadnych napraw
powodzenia
martti