Re: CHELLO PLUS !!????

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:55:34 MET DST

Dnia Sun, 14 Sep 2003 12:12:34 GMT, "ramik" <r.kowalczyk_at_chello.pl>
napisał(a):

>Powiem Ci tak strony zachodnie otwieraja sie ok, polskie to juz duzo
>slabiej, chcodzi mi rowniez o mp3, na stand. mam do 60kb/s mysle ze tu
>znacznie podskoczy predkosc, w pracy mam neostrade i jest duzo lepiej a
>predkosc niby taka sama 512kbp, jak zakladalem 2 lata temu chello mowili o
>predkosci 384kbp i mysle za tak zostalo

A ja Ci powiem tak, po Twojej szczerej odpowiedzi:

CHELLO zwyczajnie szuka glupich, skoro w tej chwili otrzymujesz mniej
niz masz mozliwosci, to zwyczajnie leca w kulki chcac, dopoki moga,
sciagnac maksymalna kase łudząc naiwnych obietnicami. Zważ, że
neostrada w Twoim uzytkowaniu jest szybsza od CHELLO, zatem sprawa
nie polega na tym, jakie Ci lacze daja, ale w jakiej strukturze ono
sie znajduje, czy w zapchanej (jak CHELLO) ktore nie osiaga wedlug
Twoich slow polowy mozliwosci dotychczasowych, czy tez w troche moze
luzniejszej Telekomuny - jak masz w Neostradzie. W dodatku, za jakie
pieniadze i jak pisza inni, przy sumarycznym ograniczeniu transferu.
Po prostu, ludzie naiwni napedzaja kase cwaniakom z CHELLO.

Powiem Ci i ja szczerze: ja siedze w internecie odkad Telekomuna dala
numer dostepowy czyli juz siedem lat. I gdyby ktos mi siedem, piec,
czy nawet cztery lata temu zaoferowal lacze za 150 zl., stale lacze,
cieszylbym sie jakbym zlapal Pana Boga za nogi. Ale dzis minelo kilka
lat, i naprawde naiwnoscia sa ceny i oferta CHELLO. Jest to dobra
oferta, ale nie za taka cene. Dzis. Sa spoznieni o pare ladnych lat,
a dopiero zaczynaja trzecie chyba miasto w Polsce... Przy olbrzymiej
sieci TV, zdobytej roznymi metodami. Nie dokladaj kasy do tego
poczynania. :-))) Powtarzam: dla mnie dobra oferta CHELLO na dzis, to
cena <50 zl. za lacze powiedzmy 115kbps, BEZ sumarycznych ograniczen.
I to wszystko co ono wedlug mnie jest warte. Ale zeby to chodzilo
chocby co najmniej w polowie tego pasma.

--
Adek