Epox 8RDA3+ Problemów ciąg dalszy Pomocy

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:57:05 MET DST

Witam! Moze ktos z szanownych grupowiczów bedzie w stanie pomoc.Od 2 tygodni
zmagam się z tym komputerem i nie idzie dac z nim rady,non stop sie wiesza
co chwila sie restartuje,po resecie pojawia sie scandisk ktorego nie moze
dokonczyc bo sam sie znow resetuje.Sterowniki są najnowsze z epoxa nvidii i
co tylko mozliwe było juz wymieniane,bios tez nowy.Konfiguracja:
8RDA3+,A2400+,2x256DDR 400Elixir,Sblive,Hdd 20gb Maxtor ata 133,dodam ze
pamięci były zamieniane na Kingston,Seitek czy Spectek,TwinMos,wszystkie
mozliwe konfiguracje komp rozbierany 2 razy na czesci pierwsze i składany
ponownie wszystko ok.Radiatory pozmieniane pasty srebrne zamiast tych gum
itp. i dalej nie gada Co robić.Juz na kilku forach znalazłem posty dot
problemów z tą płytą ale jakos nikt nic nie poradził na ten problem.A
pomyslec ze jeszcze 2 tyg temu byłem szczesliwym posiadaczem Intela ehh :-).
Pozdrawiam
I z góry dziękuje za wszelką pomoc