Kontrolery dysku twardego

Autor: Lt.Maciek (matiax_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:55:16 MET DST

Witam grupowiczów
Mam płytę MSI K7N2L na NFORCE2 - instaluję do niej sterowniki oryginalne z
płytki,
nowsze chyba 2.41 próbowałem wszyskich i ani razu nie zainstalowały się
sterowniki do kontrolera dysku twardego
-czy to normalne? CZy tak ma być?Czy NVidia czegoś nie dopracowała?
Są jakieś Microsoftowe z 1999 roku
Wcześniej miałem płyty ECS'a i Solteka na kościach VIA i przy
 instalacji sterowników kontrolery dysku twardego miały w nazwie VIA
Z góry dzieki za odpowiedzi