Re: problem z nową myszą

Autor: Tomek {Polska Północna} (tomekferenc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 19:23:26 MET DST

> miałem ten sam problem- takżę na 166MMX:) (do tego 64 MB ramu:)- to
> były czasy...). także mysz nie chciała mi chodzić, podłączyłem starą-
> taką co miała rs-232 i działało... ale myszka (nówka, radiówka:D)
> poszła w odstawke chyba na 4 miechy- do zmiany kompa...:/ takżę chyba
> musisz się udać do menadzera urządzeń w windowsie i tam usunąć mysz,
> ew.: sprawdź jak jest z draiverami pod DOS (nazwa pliku
> wykonywalnego) i odpal kompa z dyskietki startowej, poczekaj aż
> wszystko się załaduje i potem wymień dystkietki, odpal ten plik spod
> DOS'a i może zadziała (reset, już pod winde)

Mojo stara mysz (też A4Tech, model NWW-11) jest też na PS2 i wszystko działa
jak burza (przez przejściówkę) - czy to nie jest dziwne??? :-(
Poza tym na pudełku od mojej nowej myszy piszą, że min. wymagania sprzętowe
to: "komp. osobisty 486/586/ Pentium lub nowszy" - to przecież ja ze swoim
MMX 166 jeszcze się łapię.

--
Tomek
GG 200212