Re: problem z nową myszą

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 19:07:43 MET DST

> mam problem (wydawałoby się błachy); kupiłem nową mysz A4Tech (Presto 225)
> za cholerę nie mogę jej podłączyć do compa.
> Nowa mysz ma końcówkę na PS/2, ja z racji tego że mam przedpotopowy comp.
> (procesor 166 MMX i do dyspozycji gniazdo Serial) łączę mysz przez
> przejściówkę, ale za każdym razem jak odpalam compa, informuje mnie o tym,
> że mysz nie jest podłączona - nie wiem o co chodzi !?!

miałem ten sam problem- takżę na 166MMX:) (do tego 64 MB ramu:)- to były
czasy...). także mysz nie chciała mi chodzić, podłączyłem starą- taką co
miała rs-232 i działało... ale myszka (nówka, radiówka:D) poszła w odstawke
chyba na 4 miechy- do zmiany kompa...:/ takżę chyba musisz się udać do
menadzera urządzeń w windowsie i tam usunąć mysz, ew.: sprawdź jak jest z
draiverami pod DOS (nazwa pliku wykonywalnego) i odpal kompa z dyskietki
startowej, poczekaj aż wszystko się załaduje i potem wymień dystkietki,
odpal ten plik spod DOS'a i może zadziała (reset, już pod winde)

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie