Re: Komp po wlaczeniu piszczy 4 razy i to koniec

Autor: EfeSjaN (efesjan_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 19:08:44 MET DST

Takie pikniecia to nie standardzik. Zaleza od plytki, ew. od firmy plytki.

Muszisz poszukac w i-necie manuala od swojej plytki (to nie jest problem...
polecam google, tam znalazlem do kazdej, jaka mnie interesowala).
W takiej instrukcji znajdziesz przypuszczalny powod wystapienia tych sygnalow.
Jezeli mowisz, ze monitorek nie startuje, to mozesz zaczac od grafiki, jak to
juz wspomniaj kolega wczesniej...
Ale nie koncz na tym.
Jezeli masz jakies powtykane sieciowy, modemy, dodatkowe kontrolery, czy karty
dzwiekowe, to chwilowo pozbadz sie tego... one nie sa niezbedne do startu
kompa, a to moze pozwolic ci ocenic, czy reszta jest sprawna.

Koniecznie tez sprawdz banki pamieci. Nie wiem ile masz kosci, ale mozesz sie
pobawic modulami w bankach... najlepiej na poczatek zostaw jedna kosc... i
przekladaj ja do kolejnych bankow. Jezeli po drodze nie rozwiazesz problemu...
mozesz sprobowac zresetowac ustawienia biosu, przez chwilowe przestawienie na
plycie odpowiedniej zworki. Chociaz bledne ustawienia nie powinny wywolywac
bledow sprzetowych w charakterze pikania plytki, to jak wiadomo... wszystko
jest mozliwe ;-)
Ja mialem taka sytuacje, gdy wymienilem baardzo stara grafike na baardzo nowa.
Ostatnio mialem tez taka sytuacje... czepialem sie graficzki i robilem kilka
rzeczy wymienionych wczesniej... a sprawe rozwiazalo wyjecie i wlozenie kosci
pamieci.

Zabawa nie ma konca ;-P
Pozdr.
<<<EfeSjaN>>>