Re: problem z nową myszą

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 19:17:35 MET DST

Użytkownik "Tomek {Polska Północna}" <tomekferenc_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bk26fh$ddb$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> mam problem (wydawałoby się błachy); kupiłem nową mysz A4Tech (Presto
> 225) i za cholerę nie mogę jej podłączyć do compa.
> [..............]
> Myślałem, że może z przejściówką coś jest nie tak, ale do pory moja
> stara mysz była podłączona przez tę samą przejsćiówkę i wszystko było
> ok.

Przejściówki są przeważnie robione do konkretnej myszki. (np.)
Na tej "chodzącej" z inną myszką przejściówce wcale nie musi
pójść inna mysz.
Jeśli masz kogoś znajomego w sklepie lub dojście do wiekszej
ilości przejściówek (na próbę) to może dobierzesz taką która
zechce pracować z tą nową myszką.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
(...) ...dochodzenie było utrudnione bo