Re: VIA kt600 a Nforce2 - ?

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 09:59:26 MET DST

> Na grupach newsowych sa roze opinie o n2. Popularnie mowi sie ze tylko w
> testach n2 wyglada tak pieknie, a w praktyce jest znacznie gorzej...

U mnie, w praktyce jest rowniez pieknie ;)
N2 jest juz sprawdzony, wydajny.

> Inna sprawa to ze producentow jest cala masa i nie wiem na co sie
decydowac.
> Ogolnie to sprawa wygada nastepujaco:
> Epox - super plyty do overclockingu, stabilne, nie drogie

Widzisz, akurat z podkrecaniem na tej plycie mialem problemy ale do dzis nie
wiem czy
to wina procesora czy plyty. Raczej proc.

> Abit - j/w jednak niestety drozsze

Bardzo ciekawe plyty, no i drogie :) Slychac ten radiator na mostku?

> Asus - dobre ale problemy z przerwaniami...

Ze niby nie mozna przerwan przydzielac? Wlasciwie po co to komu?

> MSI - ponoc dobre :) i w odpowiedniej cenie

Ostatnio rzeczywiscie ciezko je dostac :(

> Soltek - j.w

Nie mam zdania..

> Gigabyte - polecane to doscp powszechnie...

Ladne kolorowe ale imo very ok.

> ECS - trzymac sie zdala

W takim razie mialem szczescie do nich :)

Nie mam zdania..

--
pozdrawiam
dymek