Re: FIC VA-503+ i dysk 120GB

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 20:33:19 MET DST

Użytkownik "Fazi" <fazilog_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Plyta FIC VA-503+ z biosem AWARD JE439 z 23 maja 2000 - procesor
> K6-2-500Mhz
> Problem jest taki iz mialem do tej pory 2 dyski - 40GB i 60GB. Padl mi
dysk
> 40GB, moge go wymienic za doplata na 80-120GB, generalnie decydowalbym
sie
> na 120GB i tu mam pytanie. Czy ten dysk bedzie wykryty przez BIOS.
> System to Windows 2000 Professional PL.
> Pozdrawiam i prosze o jakis sugestie :)

nie bedzie poprawnie wykryty, mam te plyte , wersja BIOS'u o ktorej piszesz
(bardziej aktualnej nie ma i nie bedzie) wykrywa dyski do 65 GB.
ja do swojego WD 120GB kupilem kontroler ATA na PCI, ale wziawszy pod uwage,
ze plyta ma tylko3 sloty PCI w niektorych przypadkach moze byc to uciazliwe
rozwiazanie. Gwoli scislosci sam sprawdzalem na tej plycie dyski 60 GB
(dziala bez problemu) i 120 GB (nie dziala) , wiec nie wiem czy 80 GB bedzie
wykryty poniewaz sam nie sprawdzalem, ale w kilku zrodlach w necie
doczytalem sie, ze 80 GB nie bedzie poprawnie wykryty.

Robert P.