Re: samsung 755 DFX 17 vs 753s 17

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 20:18:51 MET DST

On Thu, 11 Sep 2003 16:03:30 +0200, Shaman wrote:

> nie wszystkie paramsy mają lepsze - trzeba patrzeć na to co wazne a nie na
> marketingowe cyferki.. plamka 0.20 ma tylko Samsung,

R O T F L :DDD
Brawo... Właśnie podałeś najlepszą marketingową cyferkę
To plamka 0.20x0.25 - Szajsung "marketingowo" podaje tylko mniejszy
wymiar :))). Poza tym i miro i Hyundai mają te same kinole, co 755:
DynaFlat'y Szajsunga... No comments....

> max. odświeżanie w
> 1024 mają takie samo.. a dlaczego skoro Miro ma szersze pasmo? - sam sobie
> odpowiedz

No to wytłumacz mi...śmiało...

Od kiedy odświeżanie jest parametrem monitora ?????
To cyferka dla frajerów, którzy nie mając pojęcia co jest ważne, patrzą
tylko na to, co rozumieją: "odświeżanie". A ważne są tylko dwa parametry
_elektroniczne_: pasmo i max odchylanie poziome. _Wszystkie_ pozostałe
zależą tylko od nich. Odświeżanie jest - tak jak kontrast, jasność,
rozdzielczość - parametrem _pracy_ monitora, który można regulować w
ramach ograniczeń nałożonych przez parametry techniczne (których
regulować _nie można_), takie jak np.: plamka, hFreq, pasmo wizyjne...

> sensowne argumenty podałem już wcześniej - przed odniesieniem się do Twojej
> pierwszej wypowiedzi - przy czym Ty wczesniej nie podałeś żadnego

To nie były argumenty, tylko subiektywne odczucia.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!