Re: FIC VA-503+ i dysk 120GB

Autor: Fazi (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 21:37:01 MET DST

> nie bedzie poprawnie wykryty, mam te plyte , wersja BIOS'u o ktorej
piszesz
> (bardziej aktualnej nie ma i nie bedzie) wykrywa dyski do 65 GB.
> ja do swojego WD 120GB kupilem kontroler ATA na PCI, ale wziawszy pod
uwage,
> ze plyta ma tylko3 sloty PCI w niektorych przypadkach moze byc to
uciazliwe
> rozwiazanie. Gwoli scislosci sam sprawdzalem na tej plycie dyski 60 GB
> (dziala bez problemu) i 120 GB (nie dziala) , wiec nie wiem czy 80 GB
bedzie
> [...]
wyczytalem i sciagnalem wersje biosu je4333 datowana na 11 stytcznia 2001
 z teego co widze, jest jeszcze wersja *hackowana* je4333apm datowana na 2
kwietnia 2001 czy moze ktos sie spotkal z tym biosem w dzialaniu:
 Special "hacked" BIOS by Tim Stinnett.
Fixes:
1. Disables ACPI, enables APM. AT power supplies experienced
restart/shutdown issues under 98SE/ME + ACPI.
2. Corrected issue with Quantum hard drives.
New Features:
1. Supports AMD mobile processors K6-II+ and K6-III+.
2. Support for hard drives up to 65GB.
http://www.modemnet.net/downloads/bios/fic_bios.shtml