Re: "Nie mamy zaufania do Athlonów"

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 14:55:23 MET DST

Użytkownik "Andrzej_K." <nie_podaje_at_no.spam.pl> napisał w wiadomości

> Czy mógłbyś wyjaśnić co to jest za "dziw" te 14 (czternaście) linii. Te
> zaczynające się od "pozdrawiam", a kończące się na "CETERUM..."?.
> Jeślisz śmiesz twierdzić iż jest Twój sig to chciałbym Ci wyjaśnić, że
> sig
> powinien zaczynać się delimiterem i nie może być większy niż 4 (cztery)
> linie.
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
> http://sunrise.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

blebleble a jak smiesz kogos zmuszac do przestrzegania zapisow tej zabawnej
opowiastki. Mi sie niedobrze robi jak widze nastepnego szeryfa tropiacego
zbrodniarzy bez delimitera a nie zauwazajacego megabajtow spamu piractwa i
pornografii dookola :> To tak jakby dac mandat komus kto leje do szamba.

--
lobo_at_space.pl
Epox8rda+ 1GB Dual Ch. XP1,7_at_XP2,8