Re: samsung 755 DFX 17 vs 753s 17

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 16:03:30 MET DST

> Zarówno omawiany Hyundai, jak i Miro P17F98 lub A17Nf96 mają lepsze
> parametry od 755 (pasmo, fHor). Kineskopy mają ...Szajsunga, lub
> (lepszy) Mitsubishi. To są lepsze monitory.

nie wszystkie paramsy mają lepsze - trzeba patrzeć na to co wazne a nie na
marketingowe cyferki.. plamka 0.20 ma tylko Samsung, max. odświeżanie w
1024 mają takie samo.. a dlaczego skoro Miro ma szersze pasmo? - sam sobie
odpowiedz

> A Szajsung, to b.popularne określenie...

fakt.. odebrałem to jako określenie w zamyśle pejoratywne

> A co to za argumenty: "dziękuję, postoję", "paskudztwo". Sam używaj
> sensownych argumentów, to pogadamy...

sensowne argumenty podałem już wcześniej - przed odniesieniem się do Twojej
pierwszej wypowiedzi - przy czym Ty wczesniej nie podałeś żadnego

PZDR
Shaman