Re: tuner tv

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 10:26:54 MET DST

Użytkownik "macminer" <macminer.out_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Marco wrote:
>
> Nikt nie widzi nic
> niestosownego w tym, że daje się urządzenie do testów z zastrzeżeniem,
> że jeśli dobrze wypadnie, redakcja może je sobie zatrzymać.

I myślisz, że te 2 sztuki nagrywarki lub jakiś tuner jest łakomym
kąskiem dla redakcji, żeby sterować wynikami?
Jeśli tak myślisz to "narażasz się na śmieszność". Taka "reklama"
kosztowałaby o wiele więcej.

> Albo że daje
> się do testów, a przy okazji wykupuje całostronicową reklamę w bliskim
> sąsiedztwie testów.

Już kiedyś o tym słyszałem, po czym chciałem to zauważyć - przejrzałem z
5 numerów pod tym kątem i nie było takiej sytuacji.

> Jak nie wierzysz - obejrzyj swoje ukochane pismo.

Pisałem, że nie lubię tej gazety. Czyżbyś się tak zacietrzewił, że już
nie czytasz tego co piszę?

> W każdym razie ja ci nie zabraniam wierzyć chipowi - wiara sprawa
> osobista, ale w momencie, kiedy zaczynasz się powoływać na to pismo
jak
> na jakiś autorytet, narażasz się na śmieszność.

W czyich oczach, bo bardzo mi zależy żeby na przyszłość nie obrazić Cię
takim ciemniackim argumentem z Chipa?

> Nie zazdroszczę też
> sytuacji Chipowi, bo tak jak napisałem - zrobienie rzetelnego testu
> sprzętu nie jest łatwe; kosztuje dużo czasu, pieniędzy i pomyślunku.
> Łatwiej polegać na tym, co podeśle dystrybutor. Trochę mi tylko żal
> użytkowników, którzy nie rozumieją, że Chip to nie Biblia.

A ja jeszcze raz podkreślam, że nie traktuję Chipa jak Biblię (ani
Biblii jak Chipa), ale argumenty które podałeś nie przekonały mnie do
teorii, że WSZYSTKO co z Chipa to zło. Nie twierdzę też, że nie zdarzają
się przekupstwa w tej gazecie, ale mówienie, że każdy tekst jest
nieprawdziwy i cytując go narażam się na śmieszność jest dla mnie
żenujące.