Re: LCD Belinea 101751 opinie

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 10:41:26 MET DST

Witam!

> Prosze o opinie ....

Uzytkownikiem to ja nie jestem, ale to jest jeden z glownych moich faworytow
do zakupu. Bylem obejrzec ten sprzet, wiec jako taka opinie juz na jego
temat mam. Jedyne co mi zabraklo to przystawic go do jakiegos innego
pozadnego LCD'a lub CRT, wiec odwzorowanie kolorow, czern etc ciezko mi
powrownac. Jesli chodzi jednak o pozostale rzeczy to .... odpalilem na
kompie UT2003 demo i nie zauwazylem zadnego smuzenia czy czegos podobnego,
ciemne szczegoly raczej (pisze raczej, bo jak mowilem nie mogle przyrownac
do czegos innego) nie ginely. Podswietlenie rownomierne ;). Katow nie
sprawdzalem, bo nie jest to dla mnie jakos specjalnie wazne.

Sam jestem rowniez zainteresowany jak kto ocenia ten sprzet, szczegolnie jak
widzial go "w porownaniu z...."

Pozdrawiam

YAQB