Re: tuner tv

Autor: Przemek100 (przemnet_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 09:53:26 MET DST

Użytkownik "artur(m)" <musicm_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:bjo621$gu7$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> [ciach o końca]
>
> Wszystko rozumię. Ale w takim razie co, ma robić taki "robaczek" jak ja,
> chcę coraz więcej wiedzieć z dziedziny komputerów (choć nie tylko)
> a tu słyszę co i rusz, nie czytaj pisma (.......) bo to "totalny badziew"
> (...... tu wstawiamy dowolne pismo komputerowe np. "Komputer expert" ,
> czy coś podobnego), i to dokładnie o każdym czasopiśmie
> (..lub czasopisma, - tak mi się skojarzyło, zupełnie bez sensu) tego typy.
> ..więc co pozostaje (oprócz pism anglojęzycznych)???

chciałem coś tu dodać na temat "ale twierdzenie, że ich teksty są
sponsorowane przyprawiają
mnie o mdłości.".
Znam jedną taką sytuację - kiedy chip opisał komputery Monella jako
"najlepsze/najtańsze", po czym zaproponował im reklamę /płatną/. Ponieważ
monella nie stać na reklamę w chipie, redakcja nagle zmieniła zdanie....
WIem o tym z monella.