Re: Wentyl pod Athlona 1.7 - ?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 09:52:46 MET DST

In news:bjp9ge$f77$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Kowalski Korwin <korwinb_at_poczta.onet.pl> typed:
> Cześć
> mam od niedawna athlona 1800+ z wetylatorem zod niego z BOXa chodzi
> strasznie głośno
> może ktoś ma doświadczenie i powie mi czy jak kupie jakis wodny
> zestaw to będzie ciszej o tyle aby było sie z tą wodą warto bawić.
> Wentylatory eg mnie naet najlepsze zawsze chałasuja praw fizyki się
> nie przeskoczy może taki zstaw wodny jest w sumie cichszy????

a moze zanim kupi sie chlodznie wodne, warto zwolnic troche obroty
wentylatora? sprobuj uzyc programu speedfan, a jesli nie zadziala to
przepnij zasilanie wentyla na np 7V (czerwony i czarny wsadz we wtyczke
zasilajaca do zoltego i czerwonego - czerwony do zoltego))

pzdr.
trzmiel