Re: tuner tv

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 07:27:49 MET DST

Użytkownik macminer <macminer.out_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjo621$gu7$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Z braku naiwności i sporej ilości znajomych pracujących w branży (sam
> nie piszę zawodowo o komputerach, ale tłumaczę). Nikt nie widzi nic
> niestosownego w tym, że daje się urządzenie do testów z zastrzeżeniem,
> że jeśli dobrze wypadnie, redakcja może je sobie zatrzymać. Albo że daje
> się do testów, a przy okazji wykupuje całostronicową reklamę w bliskim
> sąsiedztwie testów. Jak nie wierzysz - obejrzyj swoje ukochane pismo.
> Więcej nie napiszę, bo jeszcze ktoś mnie pozwie, że zdradzam tajemnice
> handlowe.

[ciach o końca]

Wszystko rozumię. Ale w takim razie co, ma robić taki "robaczek" jak ja,
chcę coraz więcej wiedzieć z dziedziny komputerów (choć nie tylko)
a tu słyszę co i rusz, nie czytaj pisma (.......) bo to "totalny badziew"
(...... tu wstawiamy dowolne pismo komputerowe np. "Komputer expert" ,
czy coś podobnego), i to dokładnie o każdym czasopiśmie
(..lub czasopisma, - tak mi się skojarzyło, zupełnie bez sensu) tego typy.
..więc co pozostaje (oprócz pism anglojęzycznych)???

Pozdrawiam
Artur(m)