Re: nagminne padanie BX-ow

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 15:42:59 MET DST

Maksymilian Muller wrote:

> simon.verhoeven wrote:
> o chipset BX-a - 97, 98 rok (6 Procomp-ow z celeron
> Dla mnie przepiecie w sieci.Moze jakos sprzataczke wlaczyla odkurzac tam
> gdzie nie trzeba.Chociaz watpie bo pewnie macie zabezpieczone
> gniazdka.Ostatnia wersja najbardziej prawdopobna elektrownia sie bawi co
> jest czestym zjawiskiem.

Albo najprostsze rozwiazanie - kondensatory elektrolityczne
w zasilaczu od 1997, 1998 roku wyschaja - szczegolnie przy
temperaturze ktora panuje wewnatrz zasilacza - spada wtedy pojemnosc
takich kondensatorow co prowadzi do niestabilnej pracy zasilacza
impulsowego i coraz gorszej stabilizacji szczegolnie pod obciazeniem.
Jesli masz wiecej takich staroci to dobrze byloby sprawdzic im
zasilacze.
Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych: