Re: nagminne padanie BX-ow

Autor: Maksymilian Muller (emaxx_at_SPAMME.astercity.net)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 15:25:34 MET DST

simon.verhoeven wrote:
 o chipset BX-a - 97, 98 rok (6 Procomp-ow z celeron
> 400 i 2 Optimusy Prestige z p3 500).

Procomp ,ta firma to pomylka i tak cud ze tyle czasu dzialala.

> Objawy i efekt jest w tych przypadkach ten sam. Charakterystyczny
> smrodzik i kondensatory wybulone. W 2 przypadkach oprocz tego spalone
> zasilacze ATX 235 W.

Dla mnie przepiecie w sieci.Moze jakos sprzataczke wlaczyla odkurzac tam
gdzie nie trzeba.Chociaz watpie bo pewnie macie zabezpieczone
gniazdka.Ostatnia wersja najbardziej prawdopobna elektrownia sie bawi co
jest czestym zjawiskiem.

Max