Re: FAT32 i partcja wieksza niz 64G

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 15:11:52 MET DST

Użytkownik "pwil" napisał:

> Ale mimo wszystko lepiej zostaw dwie mniejsze
> partycje bo wrazie czego stracisz dostęp do połowy
> danych...

Eeee, dlaczego niby? Jak już się zrobi te partycje, to nic poważnego nie
może się zdarzyć (chyba, że wskutek działania jakiegoś starego programu).
Główne problemy jakie mają Windowsy z dużymi partycjami, to albo
nieumiejętność ich zakładania, albo złe wskazywanie wolnej przestrzeni. Od
bardzo dawna mam w chacie 4 partycje FAT32 o rozmiarach od 80 do 120 GB i
nigdy nie miałem najmniejszych problemów (Win 98/XP).

--
Pozdrawiam,
Sniper