Re: Ciekawe ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 20:50:04 MET DST

boomer2 dnia 2003-09-08 stwierdził(-a):

> Z wyniku wychodzi ze powinno to byc 900Mhz wiecej, wiec
> powinno to byc czuc (testowalem kilka gierek z Frapsem) i
> sensacja... wzrost speedu jest na tyle maly ze mozna go
> uznac ze za blad statystyczny, zaledwie pare klatek.

Pewnie masz słabą karte graficzna która wiecej juz nie może wyciagnąć
niezależnie od proca. Spróbuj jakimś softem do testowania samego proca
np. Cpu MathMark

> P.S.
> Najlepsze zostawilem sobie na koniec :) ... wiecie o ile
> wzrosla mi temperatura proca po tej operacji ??? Zaledwie o pare
> stopni (ktore raczej moze byc wynikiem podniesienia napiecia
> CPU). Mam wiec temperature nie przekraczajaca 40 stopni !!!
> A coolerek mam taki sredni za 75 zl, zebyscie nie mysleli ze
> chlodze to woda ;) !

Mi po przetaktowaniu z 1466 na 2125 temperatura wzrosła 3 stopnie(bez
zmiany napiecia) Wentyl za 50zł (FalconRock II)

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647