Pomocy z TV OUT-em

Autor: Sonia & Romek (romario07_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 20:58:22 MET DST

Zmieniłem kartę graficzną na GForce 4 MX z tv-outem i nie mogę tego
skonfigurować żeby na TV oglądać filmy. Mam kable s-video na s-video oraz
s-video na chich ale przy kliknieciu na opcję nView mam nieaktywną funkcję
"Klonowanie" a kumpel mówi że muszę sklonować aby potem wybrać wyswietlanie
obrazu na TV. Przy kliknieciu : Ustawienia urządzenia potem Select Output
Device wybieram "Telewizor" zamiast "Monitor analogowy" ale po kliknieciu na
zastosuj, na TV pokazuje się na chwilę obraz z komputera (w tym czasie obraz
na monitorze gaśnie) ale po jakichś 10 sekundach obraz na TV gaśnie a na
monitorze się pojawia. Pomóżcie mi to skonfigurować bo jestem już bezradny.