Re: Ciekawe ?

Autor: boomer2 (boomer_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 23:10:15 MET DST

> Pewnie masz słabą karte graficzna która wiecej juz nie może wyciagnąć
> niezależnie od proca. Spróbuj jakimś softem do testowania samego proca
> np. Cpu MathMark

Nie sadze aby byla to wina zbyt slabej karty graficznej... mam shafirka
Radeon 9100 (64MB 128-bit), wiec jest to calkiem przyzwoita karta.
A czy nie byloby to tak ze wlasnie nawet jak masz slabsza karte
i wlozysz szybszy proc, to masz wiecej fps gdyz proc liczy to za karte ?

> Mi po przetaktowaniu z 1466 na 2125 temperatura wzrosła 3 stopnie(bez
> zmiany napiecia) Wentyl za 50zł (FalconRock II)

Czyli to jest normalne ? To moj pierwszy AMD, wiec i tez pierwszy jakiego
przetaktowuje... ale moj qmpel ma AMD 2.0+ i wiesz jaka ma temperature
na nie przetaktowanym (!) procu (plyta MSI) 60-70 stopni ! Jak byly teraz
cieplejsze miesiace w lato to czasami kompa odpalic nie mogl z tego powodu !
A wiatraczek ma podobny do mnie !

Jezeli wiec tak malo sie ten proc nagrzewa to ile moge go jeszcze podciagnac
?