Ciekawe ?

Autor: boomer2 (boomer_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 20:35:29 MET DST

Postanowilem przetaktowac mojego AMD 1700+, na plycie
Epox 8RDA3+.
Pobawailem sie troche i udalo mi postawic go na (jak podaje
WinXP 2600+ i BIOS) tj. 11x195 ! Ale cos sie nie zgadza ;(

Z wyniku wychodzi ze powinno to byc 900Mhz wiecej, wiec
powinno to byc czuc (testowalem kilka gierek z Frapsem) i
sensacja... wzrost speedu jest na tyle maly ze mozna go
uznac ze za blad statystyczny, zaledwie pare klatek.
Co jest grane... przeciez to nie pierwszy kwietnia ;( ... jezeli
ktos wie cos ciekawiego, to czekam na jakieś informacje.

P.S.
Najlepsze zostawilem sobie na koniec :) ... wiecie o ile
wzrosla mi temperatura proca po tej operacji ??? Zaledwie o pare
stopni (ktore raczej moze byc wynikiem podniesienia napiecia
CPU). Mam wiec temperature nie przekraczajaca 40 stopni !!!
A coolerek mam taki sredni za 75 zl, zebyscie nie mysleli ze
chlodze to woda ;) !
Jakies propozycje ?!?