k. graf 9100 vs 9000 pro?

Autor: Lukasz M (bromba!!!!!_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:52:27 MET DST

Chcialem zapytac o roznice miedzi kartami ATI opartymi na ukladach
graficznych 9100 i 9000pro, ktory jest wydajniejszy ?
Zamierzam kupic takowa karte z 128mb ddrow. Jednak niew wiem ktora karta
bedzie lepsza. Ceny widze ze podobne.
 I Jeszcze jedno czy miedzy herculesem a sphire tez jest roznica (nie tylko
w nazwie) jezeli karty beda oparte na tych samych ukladach /.???

BTW jak ktos ma namiary na stronki z porownaniem kart graficznych (nie
chodzi mi o recenzje tylko liczby) to tez bede wdzieczny

Pozdrawiam
Lukasz