Re: AAAAAAA!

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:47:35 MET DST

Użytkownik "Wonder" napisał:

> Chodzi mi raczej o ten autotest dysku.

Aaaa... rozumiem. Gdzieś czytałem, że ktoś wpadł na pomysł, żeby napisać
sobie program, który co minutę odwołuje się na chwilę do dysku. Wtedy
kontroler SMART "widzi", że dysk pracuje non-stop i nie włącza autotestu.
Może to by pomogło. Swoją drogą... musisz mieć nieźle wyciszonego kompa,
jeśli słyszysz te autotesty...

> A obudowa Chiefteca jest z grubej blachy, i raczej
> nie wpada w wibracje.

A to przepraszam. Tego nie wiedziałem. Już szybciutko zwracam honor.
Zachowałem się jak gówniarz :)

--
Pozdrawiam,
Sniper