Re: pytanie o tv out w ati

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 14:02:48 MET DST

Witam.
Pan(i) Fiorek <Fiorek18_at_poczta.fm> na pl.comp.pecet napisał(a):
> Witam!
> MAm zamiar kupic poprzez allegro karte ati readon 7200 z tv out.Problem w
> tym, ze wraz z nia dostane kabel TV cinch - composite video, a w
> telewizorze nie mam czinczow tylko EURO. CZy bede mogl kupic jakas
> przejsciowke??? Jesli by kabla nie starczylo to mozna go jakos przedluzyc
> czy trzeba kupowac nowy w sklepie elektornicznym???

Oczywiście że są przejściówki, nawet takie w postaci wtyku euro z
wmontowanymi gniazdkami cinch. Co do długości to im krótszy tym lepszy,
mniej zakłóceń i lepszy sygnał. Jak dodasz pare centymetrów to nie
powinno to pogorszyć obrazu, jeśli tylko umiejętnie to zrobisz.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | www.wolek.prv.pl | wolek[at]pf.pl