Re: Konflikt domowy: zbyt głośna klawiatura!

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:08:42 MET DST

Użytkownik "marcus075" napisał:

> podeślij foto na priva żony

Najpierw podeślij foto klawiatury - kota w worku nie biorę :)

W kwestii formalnej: to nie żona :) I na szczęście na jakieś poważniejsze
zmiany póki co się nie zanosi ;) Nie mogę sobie pozwolić na żonę, której
moja klawiatura nie odpowiada. Po moim trupie. Najpierw porządna klawiatura,
dopiero później porządna żona!

> widziałem klawiature to ją idzie w rolke zwinąć
> i wziąść pod pache albo do kieszeni

Tak, gumowy wynalazek - 'VSS' właśnie o takiej pisał. Chyba wolałbym coś
konwencjonalnego, estetycznego i cichego.

--
Pozdrawiam,
Sniper