Re: Konflikt domowy: zbyt głośna klawiatura!

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:23:57 MET DST

> P.S.
> A może ktoś zamieni taką klawiaturę na moją kobitę? Wymiary, wzrost, waga
> całkiem... całkiem. Oczywiście - tanio "skóry" nie sprzedam, więc drobna
> dopłata na moją korzyść jak najbardziej wskazana :)

podeślij foto na priva żony, ja mam cichą klawiature to jestem gotów się
wymienić:P a tak serio, widziałem klawiature to ją idzie w rolke zwinąć i
wziąść pod pache albo do kieszeni:P to jest ciche- wiem z doświadczenia, ale
drogie- to wie mój kolega:P

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie