Re: Elektronika do Seagate ST330621A !?

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:15:15 MET DST

> http://www.arc.soft.com.pl/
>
> Biora 150 zl. za naprawe. Pytalem, bo zastanawialem sie nad naprawa
> mojego <3 letniego IBM 20GB, ale wydaje mi sie, ze szkoda pieniedzy
> o ile nie wchodza w gre dane - jak u Ciebie. Bo za niewiele wiecej
> mozna kupic dwa razy wiekszy dysk, tyle ze nowy. :-)

Tak szczerze mówiąc, to spalona jest napewno elektronika (w zasilce miałem
zamienione na jednej wtyczce 5V z 12V, tylko dym poszedł z dyzia). A co do
danych, to część pracy magisterskiej, którą piszę już z 2 miechy, z 1,5 giga
fotek z cyfrzaka (panna mnie zabije), poprzednia praca dyplomowa (Qrde, to
po co ja mam nagrywarke), kilka prac w PS. Ja się zabiję.
Może ktoś ma dobrą elektronikę z tego dyzia.