Re[2]: Warto to?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 15:48:15 MET DST

Witaj Sniper,

W Twoim liście datowanym 5 września 2003 (16:06:42) można przeczytać:

> Naprawdę? To jaki monitor wg ciebie jest porządny, skoro LG Flatrona 915 FT+
> uważasz za "beznadziejnego"?
Wiekszosc ludzi nie widzialo tego modelu nawet na oczy -
klepia tylko powtarzane opinie. Flatron 915 FT+ w swojej grupie
(zarowno jesli chodzi o jakosc obrazu, parametry jak i cene) nie ma
konkurentow.
Niestety, nowi "nastepcy" to jakby dwie klasy nizej.. :(

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl