Serial ATA

Autor: mateusz (mateusz_at_-WYTNIJ-TO-host.sk)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 16:09:01 MET DST

Witam
Zamierzam kupić HDD, myślałem o Seagate Barracuda 7 120GB.
Zastanawiam się teraz, czy nie dopłacic z 50zł i mieć ten dysk w wersji
SATA. Posiadam płytę główną GigaByte GA-7VA. Nie posiada ona ocywiście
kontrolera SATA. Chcę dlatego kupić kontroler dodatkowy (Silicon Image
3112). Jaki polecacie? Dodatkowym atutem kontrolera jest dla mnie
możliwość podłączenia większej ilości urządzeń, każdego na osobnym "kablu".
Proszę o jakieś uwagi, porady.

Pozdrawiam