Re: Warto to?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 16:06:42 MET DST

Użytkownik "perszing" napisał:

> Oj ze tak powiem pieprzysz totalne glupoty.

Może tak odrobina kultury by się przydała?

> Roznica bedzie oczywiscie mniejsza, ale jesli
> karta bedzie tania to i tak ja zobaczysz na
> porzadnym monitorze.

Naprawdę? To jaki monitor wg ciebie jest porządny, skoro LG Flatrona 915 FT+
uważasz za "beznadziejnego"? Jeżeli powiem ci, że mam też 17-calowego LCD'ka
Eizo (model FlexScan L375) i nawet na nim nie dostrzegam różnicy pomiędzy
nowymi kartami NVidii i ATI (moi znajomi również), to jedyny problem jaki
tutaj widzę, to twoje własne "widzimisię". Dam ci radę: kup sobie tego
ASRocka, wpakuje sobie do niego co ci najlepiej odpowiada, monitor jaki ci
się tylko widzi i nie zadawaj głupich pytań na grupie, żeby ci ktoś
doradził. Ja już dyskusję na ten temat skończyłem.

P.S.
Widziałeś na oczy jakikolwiek 19" calowy monitor? Chyba nie bardzo, bo
gdybyś widział, to raczej nie wybierałbyś taniej 17-tki wypowiadając się
negatywnie o nieco większych i o wiele bardziej zaawansowanych
technologicznie kineskopach.

--
Pozdrawiam,
Sniper