Konflikt domowy: zbyt g³o¶na klawiatura!

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 13:15:31 MET DST

Witam serdecznie!

Mam nastêpuj±cy problem: uwielbiam pracowaæ przy kompie w nocy. Niestety,
moja klawiatura Microsoft Internet wydaje przy ka¿dym naci¶niêciu klawisza
charakterystyczny stukot. W dodatku bardzo szybko piszê, wiêc niektórzy
mówi±, ¿e przypomina to strzelanie z ka³asznikowa. Mi to absolutnie nie
przeszkadza, ale moja kobita, która w tym momencie ¶pi (albo udaje ¿e ¶pi),
co chwilê zrywa siê z ³ó¿ka z wrzaskiem: "Przestañ do cholery waliæ w t±
klawiaturê!". Oczywi¶cie takie argumenty do mnie nie docieraj±, wiêc walê
dalej :) W koñcu koñczy siê jej cierpliwo¶æ i dostajê gonga puf± od fotela a
komputer robi zgrabny shutdown potraktowany nog± po przycisku power. Chc±c
nie chc±c - idê spaæ... Oczywi¶cie problem powtarza siê regularnie co parê
dni, wiêc konflikt zbrojny nieunikniony :)

W koñcu pomy¶la³em, ¿e pójdê na kompromis - kupiê cich± klawiaturê.
Najlepiej, je¶li bêdzie to model bezprzewodowy, tak ¿ebym móg³ po³±czyæ
przyjemne z po¿ytecznym i operowaæ ni± z wygodnego ³ó¿eczka ;)

I tutaj pytanie do posiadaczy bezprzewodówek: jaki model mogliby¶cie z
czystym sumieniem poleciæ? Co¶, co pracuje naprawdê cicho, tak by stukot
klawiszy przypomina³ pracê miêciutkich klawiszy z nowych notebooków?

P.S.
A mo¿e kto¶ zamieni tak± klawiaturê na moj± kobitê? Wymiary, wzrost, waga
ca³kiem... ca³kiem. Oczywi¶cie - tanio "skóry" nie sprzedam, wiêc drobna
dop³ata na moj± korzy¶æ jak najbardziej wskazana :)

--
Pozdrawiam,
Sniper